Wednesday, March 25, 2009

Oskary wg Oli

7 comments:

  1. Aż chce się powiedzieć, jak Cię widzą, tak Cię piszą;) Pamiętam jedną imprezę, na której rzuciłeś mną w Maćka, a Matys dostał mocno po 'łapach';D GRAJ!!!!!

    ReplyDelete
  2. despota powiadasz.to nie było zbyt miłe.kicha że tak mnie postrzegasz zawsze wydawało mi się że despoci znęcają się nad dziećmi, kobietami i bezbronnymi zwierzętami.no coż.........

    ReplyDelete
  3. Hm, to co ja mam powiedzieć? Sadysta na drabince stoi jeszcze niżej niż despota ;]

    Baaardzo subiektywna karykatura.

    ReplyDelete
  4. sadysta...od tej strony cie nie znalem:) co ty musisz tym biednym ludziom tam robic to ja nie wnikam...:P PS. juz teraz wiem czemu z nimi jezdzisz...znecasz sie nad nimi:P dalszych sukcesow zycze (warchol)

    ReplyDelete
  5. O sukcesy się postaramy. O zmianę mojego charakteru/sposób jego postrzegania przez otoczenie również. ;]

    ReplyDelete