Tuesday, April 7, 2009

Trening w Parku Matejki


[click!]

10 comments:

  1. czemu musisz michał wrzucać zdjęcia na których wyglądam jak imbecyl:).wrzuć takie gdzie się lansuje.

    ReplyDelete
  2. a ja zawsze myślałem, że to na jedno wychodzi... :)))

    ReplyDelete
  3. dzięki ziomy za słowa wsparcia. to pokazuje że jesteśmy kolektywem.

    ReplyDelete
  4. tzn się jakby któryś z was nie wiedział to była szydera.

    ReplyDelete
  5. sprawdźcie lepiej moją łydkę długodystansowca!

    ReplyDelete
  6. zgrzewałem się z Szymskiego, że jęzor wytyka w emocjonujących momentach, ale fotkę dalej sam liżę polik, więc cofam, co cofnąłem. A potem polecam moją sylwetkę z tarką do prania majtek. Cześć

    ReplyDelete
  7. chłopaki Wy tu o wizerunkach, a na zdjęciach widać jak na dłoni, że tylko dziewczęta trenują w pocie czoła. i co Wy na to...?! hehe pozdro

    ReplyDelete
  8. Szymon... a gdzie ta publiczność o której tyle słyszałam? Ja tam tylko jakieś dziadki dojrzałam :P

    ReplyDelete
  9. Anetka faktycznie można wywnioskować z tych zdjęć, że tylko dom starców nas dopingował ale zapewniam cię że z kniei obcinały mnie wzrokiem niezłe foczki.

    ReplyDelete