Friday, February 20, 2009

Trening - wnioski z Pilzna

Pierwsze wnioski z naszej gry w Pilznie i rzeczy, które trzeba poprawić:

Aneta - bardziej agresywne zachowanie w strefie, zdecydowane zwody, łapanie;
Ola - agresywne zwody, nie dawać się spychać obrońcom;
Szymon - częstsze wypady w strefę, dynamika;
Maciej - łapanie, opanowanie! przegląd;
Mirek - uczy się dostrzegać własne błędy, żeby mógł się rozwijać, rzuty;
Michał - rzuty;
Mateusz - kondycja, rzuty;
Kuba - rzuty!

Krzysztof, Marta - leczą się;

To można poprawić indywidualnie, a o taktyce i ustawianiu jeszcze porozmawiamy.
Komentujcie moją wypowiedź!!!

6 comments:

  1. spoko ola ale mysle że bardzo łagodnie potraktowałaś moją ślamazarną grę.jestem skandalem zaczynam trenować.

    ReplyDelete
  2. myślę sobie, że nad przeglądem powinni popracować wszyscy, w szczególności handlerzy, nie tylko ja

    ReplyDelete
  3. i mój komentarz nie jest obrażony, tylko przemyślany, jou

    ReplyDelete
  4. A ja dobrze wiem o co chodzi. I sam dobrze pamiętam sytuacje, w których mogłem podać prosto do strefy, ale wybrałem łatwiejsze rozwiązanie, gdy miałem kogoś bliżej, niż grajek czekający w strefie na prosty rzut.

    Pewność rzutu się kłania, punkt dla Oli za wychwycenie.

    ReplyDelete
  5. no no, ja się z Gaizką w 100% zgadzam, bo pamiętam swoją ślepotę i gały patrzące tylko w jeden punkt. ale swoją drogą przegląd pola w naszej drużynie pozostawia wiele do życzenia, mniej lub bardziej, ale u każdego. Dziś poruszymy tę ważką kwestię w czwórkach :)

    ReplyDelete
  6. Brzmi jakbyśmy wychodzili z Krzysztofem z nałogu ;D

    ReplyDelete